Direcţionează 2% pentru un altfel de jurnalism.
Formularul poate fi descărcat AICI
|  Contact  |     Susţine-ne! - DONEAZÃ!    

Biblioteci publice din Sălaj, incluse în proiectul “Ora să ȘTIM”. Ziua Internaţională a Cititului Împreună

Pe 1 februarie 2019, proiectul “Ora să ȘTIM”, care cuprinde 150 de biblioteci din 12 județe, printre care și Județul Sălaj, se alătură mișcării internaționale ”Ziua Internaţională a Cititului Împreună” și, împreună cu zeci de bibliotecari și sute de copii, părinți și pasionați de lectură din întreaga țară, împărtășesc curiozitate și bucurie prin intermediul cărților pentru copii.

Bibliotecile publice din Sălaj incluse în proiect sunt: Biblioteca Județeană I.S. Bădescu Sălaj; Bibliotecile comunale: Bălan, Băbeni, Bănișor, Bocșa, Carastelec, Chieșd, Dobrin, Meseșenii de Jos, Mirșid, Surduc, Vîrșolț, Zimbor.

“Copiii învață urmărind ce fac cei mari. Iar noi adulții, adeseori uităm să le arătăm celor mici câtă plăcere si bucurie ne aduce cititul. Citind împreună cu copiii, acasă, la bibliotecă sau la școală, le transmitem această bucurie în mod direct și sincer. În acest an, care în România este declarat și Anul Cărții, Ziua Internațională a Cititului Împreună este nu doar o bucurie care aduce în prim plan copiii și cartea ci, prin popularizarea temelor ȘTIM, le stârnește copiilor curiozitatea și dorința de a explora. Cu ocazia ZICI dar și de-a lungul proiectului Ora sa ȘTIM bibliotecarii și adulții care vor citi vor inspira copiii cu povești incitante și îi vor provoca să pătrundă în lumea matematicii, științei și tehnologiei. Iar acolo copii vor descoperii o lume pe măsura curiozității și istețimii lor. Este ceea ce credem atât noi, cei de la Fundația Progress, cât și inițiatorii proiectului Ora să ȘTIM/ Volunteer readers, Deutsche Telekom Stiftung” – Claudia Șerbănuță, Project Manager Ora să ȘTIM

Ziua Internaţională a Cititului Împreună 2019 este un eveniment susținut la nivel național de grupul Citim Împreună România.

Ce este “Ora să ȘTIM”?

Versiunea la nivel național a proiectului “STEM Volunteer Readers”, care a fost derulat în Germania cu un mare succes încă de la lansarea sa din 2015. Proiectul se bazează pe studii științifice care arată că, în special la vârsta școlii primare, abordarea subiectelor și întrebărilor legate de știință, tehnologie, informatică şi matematică (ŞTIM) au impact asupra modului în care copiii se exprimă și a formării abilităților lor de lectură.

Proiectul beneficiază de sprijinul Deutsche Telekom Stiftung şi al Fundaţiei Progress şi urmăreşte crearea unei oferte de servicii, la nivel elementar, în rândul copiilor, cu ajutorul bibliotecarilor, în domeniile ştiinţă, tehnologie, inginerie şi matematică.

niciun comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*